ماده ی تاریک

کنج تاریک ذهن یک دی ان ای

ماده ی تاریک

کنج تاریک ذهن یک دی ان ای

چشـــــای داغـــونت خــوب یــــادم میــــــــاد

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ



رد پات رو خواستم

می خوام همینجا واستم

بیا

کمه راه تو با من

بیا

بیا



فک کنم چند سالی می شد بخند مصنوعی رو گوش نکرده بودم :) اتفاقا یه پستی تو اینستاگرم دیدم و گفتم پلی کنم! ورس سیجل عالیه! ینی حتما باید این ورسو تایپ کنم تا خالی شم؛ حالم خیلی اوکیه ولی این ورس واقعا ارزش تایپ داره ^__^


چشای داغونت خوب یادم میاد

وقتی با همه دو تا بودن، با من زیاد

می کشیدیم همو مث پاکت سیگار

هیچ وقت نمیشدیم ما با ساعت بیدار

وقتی حالم بد بود، شونه ی لاغرت

می دونستم واسم خونه ی آخره

میفتادم رو اون گوشه ی دامنت

دنیا وا میستاد با هرچی روزا و ساعته

حرف تو یا حرف من؟

خنده تو به اخم من

اولا خوب آخر مث لخته خون تو رگ هم

کلی حرف پشتمون

دنیا کردیم پشت به اون

انگشتمون میرفت بالا با هم میدادیم فحش به اون

جالا میدی فحش به من

صورتت جا مشت من

پشت در صدات می کردم بیا بیرون خوشگلم

یادت رفته من کی ام؟

یادت رفته من چی ام؟

شدیم دو نفر که توی خواب هم، هم غریبه ن



هیچ وقت تو زندگیم از این خوشحال تر نبودم؛ همه چی طبق برنامه س. برو بریم ^_____^

نظرات  (۲)

گِس هوز بک، بک اگن
امینز بک، تل ا فرند :دی
پاسخ:
هولی فاکینگ ترو !!

آیم بک بادی !!

لتز فاک د بلاگ :))
ها همینه درستش! به بردیا  گفتم به تو هم میگم، تکست بذارید جای شرحال، باکلاس تره! :دی


پاسخ:
هر کدوم مزیت معایب دارن...

شرح حال بیش تر واسه دیس خوبه :دی البته میکسش با تکست عالیه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی